Домашня сторінка
Актуально | Діалог | Згадаймо | Зміст | Історія | Мистецька хроніка | На екранах | На сценах | Нові книги | Обличчя | Теорія | Фестивалі |

  Навігація

Останній
номер

Архів

Автори

Кіноклуб

Про нас

Пошта

Пошук

 
 
 
Розсилка
Зміст номера про авторів

Наші Автори:

Анастасія Канівець Про хлопця, шамана і трьох богатирів



Анастасія Пащенко (Не)блакитний світ дитинства

"Гайдамака": "театр історії" в українському короткометражному філ

"Голий острів" К.Сіндо і "Камінний хрест" Л.Осики

"Земля" через фотооб'єктив

"Імперський" образ України в українському поетичному кіно

"Мужицький ангел": різдвяна історія

"Таємна свобода" або Застілля кіношістдесятників

"Українська революція": реконструкція історії

Актуальність екологічних проблем у фільмах Леоніда Осики

Алім – кримськотатарський бунтар

Анатоль Петрицький - сценограф

Анімаційні світи Давида Черкаського

Бої Української Галицької Армії

В очікуванні на Спасителя

Візуальна антологія українського кіно

Віктор Івченко як виразник настроїв "відлиги" і "застою"

Ганна Яровенко: «Мій фільм – це зброя»

Георгій Тасін: боєць кінематографічного призову

Гіркі жнива

Далеке-недавнє: кіноспомин про Першу українську революцію

Експедиція по Аралу

Життя під звуки труби

Завойовник- «визволитель»: образ воїна в сучасному російському кіно

Загублені світи Ірини Цілик

Зміна історичної моделі. Документалістика Ігоря Кобрина

Ірина Гурвич: анімація як пошук

Коли дитина має стати "дорослою"

Красна Маланка: світ українського карнавалу

Культуртрегерство чи культурна монополія?

Мей Вест – кінодіва-бунтарка

Микита Кожум’яка, що рятує світ

Міфологічний вимір Іллєнкових фільмів

Міфологічні основи образів природи в українському поетичному кіно

Мотиви і образи Кобзаря в кіно

Напередодні. Тарас Шевченко у мистецькому просторі

Незахищеність

Парад «Вільних»

Побутове кіно як відповідь на соціальне замовлення

Присмак штучності в казці про Силу

Про зникле місто, майбутнє і колективне несвідоме

П’ятдесят відтінків чорного

Революція гідності: американський ракурс

Сила духовна і сила збройна

Степан Коваль: «Це все – наша країна…»

Тарас Компаніченко: «Втримати небо наших цінностей…»

Теми вічні й актуальні. Творчий звіт майстерні Василя Вітра

Три часи дитинства

Україна, що пройшла крізь вогонь

Українська анімація: народження

Українське поетичне кіно в кінокритиці союзних республік

Українське поетичне кіно як зразок національного кінематографа

Український театр ХХ століття

Фільм без кисню

Фільми Івана Кавалерідзе як приклад формування історичної моделі

«Брат мій, ворог мій», або Українець на російському екрані

«Кожна шахта – цитадель»

«Космотворчий» і «есхатологічний» мотиви в укр. поетичному кіно

«Танго зі смертю»:жіночі образи каральної системи в українському кіно

«Тіні забутих предків» у «Мистецькому арсеналі»



Василь Марусик Гнані за правду



Вікторія Поліненко Літня пані звинувачує, закликає, страждає та висиджує



Іван Канівець (Не)зрозумілий Довженко

Київська фортеця приймає фестиваль історичного кіно

Про оптимізацію виробництва українського кіно(1)

Українські визвольні змагання в російському кіно. Режисерські засоби



Лариса Брюховецька 15 років «Кіно-Театру» в контексті українського кіно*

"Звенигора": оволодіння історичним часом

"Побачити те, рідне, що поруч з нами..."

А нам байдуже - одвічний принцип чиновника

Ада Роговцева: чесність із собою

Актор – це маленький оркестр. Слово про Тараса Денисенка

Анімаційний серіал про Україну для дітей

Балканський антирецепт, або Помилка Кустуриці

Безсмертний дух народу: історія створення фільму "Вавилон ХХ"

Біг як метафора

Блокбастер 1920-х

Богдан Козак, заньківчанин

Будні авіакомпанії й коротке свято кохання

Василь Цвіркунов і національне обличчя кіностудії

Вистава «Сон» у Київському ТЮГу

Відданий рідній Польщі. Спогад про Анджея Вайду

Відлуння війни на Донбасі

Віктор Гресь: тривання лицарства

Він виконав своє життєве призначення

Віра Фарміга - українка у великому кіно

Вісім років української автономії. До 90-річчя ВУФКУ

Волинське Полісся дочекалося…

В’ячеслав Воронін: «Я починав у кіно з ролі українця Трояна…»

Генерал-хорунжий як сценарист

Геннадій Станілевич: «Рятувати державну студію»

Героїчне у фільмах Миколи Мащенка 1970-1985 років

Григір Тютюнник: «Пишу – і плачу, пишу – і радію»

Григорій Шумейко: «На рідній землі, на мистецькому полі…»

Давня і сучасна Україна в кіно Польщі

Дивіться українське... о 4-ій ранку

Дозволяю фарбувати в синій колір,або Сенс життя псевдохворого Зайчика

Доля оберігала українських бандуристів

Драч-сценарист: витоки і становлення

Духовна підтримка українців

Естет і аскет До 80-річчя Валерія Кваса

Єжи Гофман: «Наші зв’язки з Україною не перериваються»

Життя оперети «Мікадо» Артура Салівана

З приводу оскароманії

Замкнена правда

Іван Канівець: цілісне прочитання Української революції

Іван Миколайчук і актуалізація українських етнічних кодів, символів.*

Іван Миколайчук – Емір Кустуріца

Історія України за Єжи Гофманом

Кіноаматори. Освоєння українського простору

Кінорежисер і його автопортрет

Лариса Руснак і вистава «Персона»

Леонід Осика очима Світлани Князєвої

Лесь Сердюк: (не)виконана місія

Любов чи прагматизм? (Тетяна Магар)

Мазайло став Мазєніним. І що в результаті?

МАЙКЛ СПРІНГЕЙТ: «НАМ ПОТРІБЕН ГОЛОС УКРАЇНИ»

Майстер філігранно виписаних персонажів

Марія Кочур-Форманюк: закон збереження творчої енергії

Микола Мащенко: син сім’ї довженківців

Мистецтво саспенсу. «Їх знали тільки в обличчя»

Мистецька хроніка

мистецька хроніка

Мілош Форман і традиції чеської комедії

Мозаїка теорій кіно

Молитва як порятунок

Музика Дзвонарів продовжує лунати

На олтар болючої пам’яті (екранна галерея Леоніда Анічкіна)

Найвища з насолод

Національні світи кіно 1920-х. До 95-річчя ВУФКУ

Не залишилось жодних слідів

Невідоме про фільм "Тарас Шевченко"(1951)

Нездійснений фільм про Івана Сірка

Нове покоління

Один з українських кінознаців

Олександр Муратов: людина зблизька

Олексій Богданович про емоційні стани, метод Данченка і поезію Шекспі

Перли на дні. Національне як загальнолюдське

Перший український фільм, який мав великий успіх в Америці

Пішов від нас Богдан Ступка.

Плоди вдячної пам’яті

Поезія для спраглих

Польська тема в українському німому кіно

Приємний дух змагання: «Кіно-Ялта» - 2007

Про невідому війну

ПРОДОВЖЕННЯ КУРБАСА. ЛЕСЬ КУРБАС І ЮРІЙ ІЛЛЄНКО

ПРОРИВ ДО ВІЧНОГО

Реформування кіноархіву: чи реальні перспективи?

Розстріляний талант

Роман Балаян. Кіно як свято натхнення

Роман Росляк: «Чим сьогодні цікаві архіви ВУФКУ»

Рух до недосяжного

Світло Наталі Наум житиме у людських душах

Свобода без вибору, або Кілька міркувань з приводу захисту суспільно

Сергій Борденюк: «Творча висота оператора пов'язана з рівнем режисури

Смак свободи

Співуча візуальність. Творчість Ніни Василенко

Спілкування у кінопросторі Польщі

Страждання чужорідного тіла

Та, що несе світло

Так починався тріумф. «Тіні забутих предків» 4 вересня 1964 року

Там, де люблять давньогрецьке мистецтво

Твір, небезпечний для режиму

Твори Лесі Українки як тест на театральну майстерність

Творча зустріч з українськими кінематографістами. Вибране

Територія ідей. Українське кіно в контексті європейського* Частина І

Територія ідей: українське кіно в контексті європейського.

Той, хто просвітив світанок

Учасників конкурсу імені М.Яковченка більшає

Федір Стригун: незмінне в час змін

Фільм і глядач у пошуках взаємності: 2013–2014 роки

Хома Брут, Чартков та інші

Хто він, герой Романа?

Циганська муза

Юрій Іллєнко. Порахунки з імператорами

Як знімали шедевр: фотографії з колекції Бориса Косарєва

Як повчали Майстра

Якого раю ми бажаєм?..

Ялта вшановує Чехова

«Відлига», або Чи можливе кіно без Регіни Марківни?

«Во избежание непредусмотренной камерности...», або Як виправляли і з

«До кіно пішов я з єдиною метою – робити комедійні фільми»

«Є хата, є Десна, але тебе нема…»

«Креденс»: умотивований протест

«Лебедине озеро. Зона» – провісник трагедії Донбасу

«Наймичка»: фільм рідкісного жанру

«Наш чесний хліб»

«Просто живу!»

«Тіні забутих предків»: культ краси всупереч глобалізації

«Хотіла б я піснею стати…»



Лариса Іванишина "Закарбований час"- українською

Амадей, який не дає спокою...

Андрій Александрович-Дочевський – сценограф-універсал

Андрій Тарковський: збирач снів

Біографія як видовище

Війна у мирній країні і проблема вибору

Водевіль чи не водевіль?

Героїв його фільмів знали в обличчя

Глибокий колодязю, золоті ключі...

Дійсність у тісному форматі

До 95-річчя ВУФКУ Кіноплакат 1920-х як мистецтво

Доля академіка Дмитра Наливайка

Жінки Емми Томпсон

Знову кохання фатальної жінки

Іван Миколайчук - маг любові

Інтенсивна хореографія

Йосип Найдук і його заповідь

Комедія чи інтермедії-анекдоти?

Концентрація художнього образу

Літопис доброї пам’яті

Людина душевної краси

Людмила Натанчук: «Мавку було грати легше…»

Минуле в кіно Центральної і Східної Європи

Музика в кінематографі України

Насолода спогадів

Олександр Печериця: відчайдушне бажання творити

Перша любов

Покликання

Поле тяжіння екзистенційної драми

Пригоди песика

Приручена видовищність

Спілкування з Миколою Вінграновським

Тарас Шевченко: імператив України

Трагедія Гоголя

Три сестри: безвихідь

У Вроцлаві досліджують кіно Східної Європи

У мирний час полягли за Україну

Український кіноекран-2017: що запам’яталось?

Українські повстанці в ГУЛАГу і тиск глобалізації («Червоний»)

Фієста і фортуна

Фільм Ольги Самолевської: біль за людину

Фільм-опера "Наймичка" зворушує, як і 50 років тому

Хворобливі жіночі фантазії

Хто вони, «непрощені»?

Цінність зафіксованого, або Коли фотографія стає фільмом

Якби винайшли еліксир доброти, його назвали б "А. Хостікоєв"

«З кінознавчого записника» Вадима Скуратівського

«Сильніше, ніж зброя»

«У СИНЬОМУ НЕБІ Я ВИСІЯВ ЛІС»

«Український аргумент»

«Уперше зустрів актрису, не хвору на зіркову хворобою»



Лариса Наумова Агресія. «Вона» Пола Верховена

Відтворення і акторська творчість у теорії Віктора Кісіна

Другий з п’яти

Кіноосвіта. Filmoteka Szkolna в Польщі

Мала цеглинка в споруду єднання

На шляху до українського глядача. «Окрадена земля» Юрія Лугового

Наближення «далеких»

Поезія Василя Стуса. Контрабас. Ритм

Рой Андерссон. Режисер, який колекціонує людей

Складний і заплутаний лабіринт Паоло Соррентіно

Степан Коваль: потреба ділитися

Сяйво давно згаслої зірки. «Двоє у всесвіті» Джузеппе Торнаторе

У жанрі антиутопії

Ці масштаби, ці радості…

«Westworld»: від 1973 до 2016 року

«Острів сліз». Нереалізований сценарій Івана Миколайчука і Еліані Саб



Марія Малета Громадянська війна у США очима жінок



Марія Шевчук Бен Вішоу: «ніхто», який перетворюється в «когось»

Взаємини дітей і дорослих: сексуальність як зброя

Музичний герой Революції Гідності

Як здобути екранну незалежність. «Незламна» Сергія Мокрицького та «

«Дюнкерк»: антивоєнний фільм про війну

«Тіні забутих предків»: ще один погляд із-за кордону



Олена Крутова Аристократ духу на вогнищі згуртованої брехні

Відлуння любові Валерії Заклунної

Зла пристрасть

Олександр Вампілов на всі часи

Режисура як спрага композиторства

Рідні і чужі

Самобутня ексцентричність як запорука успіху

Сумний оптиміст

«Украдене щастя». Доля – одна на трьох



Редакція 12 травня в Галереї мистецтв ім. Олени Замостян НаУКМА відзначили 20

120-річчя О. Довженка на кіностудії його імені

Актори театру і кіно 20-х

Анонс книжки «Українські обличчя кіно й театру»

Будьмо реалістами – вимагаймо неможливого!

Бути

Вітання з 20-річчям «Кіно-Театру»

Екранний світ Сергія Параджанова

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст 2014

Зміст 2017

Зміст за 2009 рік

Зміст за 2016 рік

Зміст номерa

Зміст № 1, 2013р.

Зміст № 5, 2012

Зміст №1, 2016

Зміст №1, 2017

Зміст №1, 2018

Зміст №2, 2013р.

Зміст №2, 2015

Зміст №2, 2017

Зміст №3, 2016

Зміст №3, 2017

Зміст №4, 2013р.

Зміст №4, 2015

Зміст №4, 2016

Зміст №4, 2017

Зміст №5, 2013

Зміст №5, 2015

Зміст №5, 2016

Зміст №5, 2017

Зміст №6, 2013

Зміст №6, 2015

Зміст №6, 2016

Зміст №6, 2017

Интеллигенция выступила против войны

Івану Миколайчуку до 70-річчя

Кінорежисер світової слави

Книги

Крилаті думки - крилаті вислови

Лист меру Києва Віталію Кличку і відповідь на нього

Лист Міністру культури і відповідь Міністерства

Мистеціька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька Хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька Хроніка

мистецька хроніка

мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Ніхто тоді не знав, чим це закінчиться…

Олексій Серебряков: «Не бачу сьогодні бажання нести відповідальність…

Події

Польська інтелігенція закликає уряди і жителів ЄС зупинити путінський

Презентація кінопроекту «Солодка Даруся»

Про Валерія Башкатова

Синдром Юди

Український погляд на кіно Польщі

Участь Центру кінематографічних студій у Днях науки в НаУКМА

Шлагбаум піднімається…



Світлана Зозуля Тарас Ткаченко: «Це – наше спільне кіно»

…Не втратила життєвого оптимізму й душевного тепла



Тетяна Дениско, Петро Дениско Символізм дзеркала у фільмах Даґласа Сірка



Устина Вовк Де панує творче відчуття світу

Життя коротке, мистецтво вічне

Не Фауст і не Мефістофель

Прислухайтесь: «Так казав Заратустра»

Украдене щастя... Яке воно?

Українська інтерпретація шекспірівського сюжету

«А Спаситель стоїть з хлібом…»

«Спогад про Саломею»

«Формули Екстази»… Антонич… Поетичний театр у Львові



Юлій Швець "Гамлет 2/2"

Будинок з «химерами»

Величність вибору чи нікчемність уподобань

Випробування почуттів на схилі життя:hominem te memento

Візуалісти й концептуалісти

Віталій Лінецький хотів, щоб більше всміхалися

Геометрія толерантності у «Квадраті» Рубена Естлунда

Два дзеркала для епохи. Огляд харківських вистав

Дуель заблуканих

Заповіт вічно молодої

Інстинкт самозбереження, або Поступ ніжності в південному місті

Кен Лоуч: «чарівний світ ординарності»

Мавка проявила характер

Наш будинок існує в нашій пам’яті

Огляд харківських вистав

Одеська ілюзія, або Кіно на Привозі

Одеський міжнародний кінофестиваль 2017: пагорби і сплески

Одеський МКФ як дзеркало війни

Одеський МКФ: "реальність" "у тумані"

Персонаж у пошуках автора

Під сонцем

Політ дозволено. Романові Балаяну – 75

Пригоди красунь і бабусь у дискурсі новітнього українського кіно

Про стан сучасного українського кіно

Про що ми кажемо, коли кажемо про кіно, або Красиві й самотні

Продавці дощу

Розум і стихія Українського Відродження

Свобода й навкруги: межі одеського ландшафту

Солдат імперії: страдник чи герой?

Театр після театру. Харківський сезон у термінах революції

Тематичний план Держкіно: кволий чи нещадний?

Три пуди любові за відсутності щастя

Тьєррі Фремо: треба поважати кіно

Україна в північноамериканському кіно

Харківська мрія

Харківська мрія

Хлопчик з рушницею, або Втілення Духу

Хто ви, містере Блум?

Циганська муза

Чого чекати від українського кіно: лінія розлому

Як нам розбудувати Париж

«Війна» чи «місія»? Відповідь європейців

«Мельпомена Таврії»-2017

«Не наше» кіно. Чи заслуговує Україна власної культури?

«Сімейне кіно», або Як облаштувати Шотландію?




 
Гарячі новини на Facebook

 
 
 
 
  Опитування

Шановний читачу!
Ми проводимо невелике опитування, що має на меті визначити преференції наших читачів. Ваші відповіді допоможуть нам зробити журнал “Кіно-Театр” ще цікавішим для Вас.

  Рубрики
Актуально | Діалог | Згадаймо | Зміст | Історія | Мистецька хроніка | На екранах | На сценах | Нові книги | Обличчя | Теорія | Фестивалі |
  Навігація
Домашня | Останній номер | Автори | Архів | Кіноклуб | Про нас | Передплата | Пошук | Пошта |
  Copyright
© 2006 KTM
Всі права застережено. Використання матеріалів КТМ дозволяється за умови посилання на КТМ. Передрук, копіювання інформації в будь-якому вигляді суворо заборонено.
  Інфо
© 2006 KTM
Програмування сайту
Фролова Аліна
Системний супровід
Кислоокий В.М.