Домашня сторінка
Актуально | Діалог | Згадаймо | Зміст | Історія | Класика | Мистецька хроніка | На екранах | На сценах | Обличчя | Фестивалі |

  Навігація

Останній
номер

Архів

Автори

Кіноклуб

Про нас

Пошта

Пошук

 
 
 
Розсилка
Зміст номера про авторів

Наші Автори:

Анастасія Пащенко (Не)блакитний світ дитинства

"Гайдамака": "театр історії" в українському короткометражному філ

"Голий острів" К.Сіндо і "Камінний хрест" Л.Осики

"Земля" через фотооб'єктив

"Імперський" образ України в українському поетичному кіно

"Мужицький ангел": різдвяна історія

"Таємна свобода" або Застілля кіношістдесятників

"Українська революція": реконструкція історії

Актуальність екологічних проблем у фільмах Леоніда Осики

Алім – кримськотатарський бунтар

Анатоль Петрицький - сценограф

Анімаційні світи Давида Черкаського

Бої Української Галицької Армії

В очікуванні на Спасителя

Василь Сліпак: історія як міф

Візуальна антологія українського кіно

Віктор Івченко як виразник настроїв "відлиги" і "застою"

Ганна Яровенко: «Мій фільм – це зброя»

Георгій Тасін: боєць кінематографічного призову

Гіркі жнива

Далеке-недавнє: кіноспомин про Першу українську революцію

Експедиція по Аралу

Життя під звуки труби

Завойовник- «визволитель»: образ воїна в сучасному російському кіно

Загублені світи Ірини Цілик

Зміна історичної моделі. Документалістика Ігоря Кобрина

Ірина Гурвич: анімація як пошук

Коли дитина має стати "дорослою"

Красна Маланка: світ українського карнавалу

Культуртрегерство чи культурна монополія?

Мей Вест – кінодіва-бунтарка

Микита Кожум’яка, що рятує світ

Міфологічний вимір Іллєнкових фільмів

Міфологічні основи образів природи в українському поетичному кіно

Мотиви і образи Кобзаря в кіно

Напередодні. Тарас Шевченко у мистецькому просторі

Незахищеність

Парад «Вільних»

Перші визвольні змагання в 3D: від кінопроекту до виставки

Побутове кіно як відповідь на соціальне замовлення

Присмак штучності в казці про Силу

Про варіативне кіно та його режисуру

Про зникле місто, майбутнє і колективне несвідоме

П’ятдесят відтінків чорного

Революція гідності: американський ракурс

Сила духовна і сила збройна

Степан Коваль: «Це все – наша країна…»

Тарас Компаніченко: «Втримати небо наших цінностей…»

Теми вічні й актуальні. Творчий звіт майстерні Василя Вітра

Три часи дитинства

Україна, що пройшла крізь вогонь

Українська анімація: народження

Українське поетичне кіно в кінокритиці союзних республік

Українське поетичне кіно як зразок національного кінематографа

Український театр ХХ століття

Фільм без кисню

Фільми Івана Кавалерідзе як приклад формування історичної моделі

Чарівний світ дитинства. Алла Грачова

«Брат мій, ворог мій», або Українець на російському екрані

«З’явився блискучий режисер з національно вираженою ознакою», або Іст

«Іван Мазепа» 1918 року: кінематографічне не/відкриття України

«Кіборги» Ахтема Сеїтаблаєва: зброя і музика

«Кожна шахта – цитадель»

«Космотворчий» і «есхатологічний» мотиви в укр. поетичному кіно

«Східний експрес»: назустріч кон’юнктурі

«Танго зі смертю»:жіночі образи каральної системи в українському кіно

«Тіні забутих предків» у «Мистецькому арсеналі»



Анна Крисальна Дев’ятий місячний день

Тоталітарна комедія, або Сто сім хвилин із життя влади



Вадим Скуратівський "Надія". Забутий шедевр Андре Мальро

Геоестетичний циферблат Сергія Параджанова

До проблеми національних (авто)портретів кінозасобами

Довкола «Аерограда»

Дослідження української кінематографічної трагедії

Ейзенштейн у Голлівуді

Ейзенштейн як дзеркало російської революції

Екранна есхатологія - присмерки радянського кіно

З нотаток довкола "Генеральної лінії" і "Землі"

Зрозуміти Довженка: українські контексти

Зрозуміти Лукіно Вісконті: режисер-культуролог, режисер-просвітник

Із нотаток до "аграрного проекту" радянського кіно

Із нотаток довкола "Макара Нечая"

Із нотаток назустріч 120-річчю кінематографа

Історичні контексти Довженкового «Щорса»

Комедія в трагедії історії

Міф і кіно

Молодий Мащенко. Перші кроки

На нашій, не своїй землі... Довкола сценарію "Україна в огні"

На незабудь майбутньому "ілленкознавству"

Нотатки довкола кількох нотаток(1)

Олександр Довженко та Андре Мальро:про одну не-зустріч

Подвижник українського кіно. Пам’яті Леоніда Череватенка

Про кубанських козаків і «кубанських козаків»

Репертуарні сигнали національної катастрофи

Фільм «Моряки» і довкола

Формула української історії

Ще один парадокс (про)актора. У режимі гіпотези

«Cпочатку воно було лівим, а потім стало правим…»



Валентина Галацька Пластична закодованість буття

Поетична метафора Івана Драча: сценічний вияв

Табу на нелюбов



Валентина Грицук Авторське право і театр

Валерія Чайковська: Знову народити себе

В’юн істини

Глухі потяги до Сан-Франциско

Жертви - всі!

З висоти пташиного польоту

Інтимність помпезного, або «Великий музей»

Ірина Стежка: мрійте широко, високо, плідно

Концентрат життя

Красуня чи муміфікований фараон?

Лесь Танюк: «Практики театру дають нову модель життя»

Некишенькова голова одеського анекдоту

Олексій Скляренко: «Ми потрапили на одну хвилю з Брехтом»

Сергій Маслобойщиков: «Мене цікавлять живі речі, як і живі почуття…»

Театр як розкіш спілкування

Учитель історичної достовірності

Федір Александрович: «Щоб побороти війну, потрібно навчитися довіряти

Фестиваль «Натхнення»

ХІІ Всеукраїнський конкурс читців ім. Лесі Українки

Хто є батьком радянської культури?

Четверта сестра не від Чехова



Валентина Шестопалова Ultima ratio Віктора Кісіна

Чи любите ви повоєнні фільми?



Вікторія Котенок Taking the Stage-2017: «Межі та кордони»

Гротеск і душевність. Олена Хохлаткіна

Ірина Кліщевська: «Лише вгору і без зупинок»

Роман Ясіновський: «Богу я вдячний більше за складні моменти»



Дмитро Дроздовський Кати і жертви «Війни» Ларса Нурена

Кінотекст із "подвійним дном"

Магічний трикутник Лариси Кадирової

Шерлок Холмс у кіноінтер’єрі ХХІ століття

«Боже, я вільна!»

«Непередбачувана перевага невігластва»: Голлівуд проти Бродвею



Катерина Шандибіна Мій друг – людина популярна



Лариса Брюховецька 100 років театру імені Марії Заньковецької

15 років «Кіно-Театру» в контексті українського кіно*

"Звенигора": оволодіння історичним часом

"Побачити те, рідне, що поруч з нами..."

А нам байдуже - одвічний принцип чиновника

Ада Роговцева: чесність із собою

Актор – це маленький оркестр. Слово про Тараса Денисенка

Анімаційний серіал про Україну для дітей

Балканський антирецепт, або Помилка Кустуриці

Безсмертний дух народу: історія створення фільму "Вавилон ХХ"

Біг як метафора

Блокбастер 1920-х

Богдан Козак, заньківчанин

Будні авіакомпанії й коротке свято кохання

Василь Цвіркунов і національне обличчя кіностудії

Вистава «Сон» у Київському ТЮГу

Відданий рідній Польщі. Спогад про Анджея Вайду

Відлуння війни на Донбасі

Віктор Гресь: тривання лицарства

Віктор Жданов: «Мені випало щастя висловити свої думки»

Він виконав своє життєве призначення

Віра Фарміга - українка у великому кіно

Вісім років української автономії. До 90-річчя ВУФКУ

Віталій Юрченко з покоління шістдесятників

Волинське Полісся дочекалося…

В’ячеслав Воронін: «Я починав у кіно з ролі українця Трояна…»

В’ячеслав Довженко: «Люди хочуть дивитися “Кіборгів”»

Генерал-хорунжий як сценарист

Геннадій Станілевич: «Рятувати державну студію»

Героїчне у фільмах Миколи Мащенка 1970-1985 років

Григір Тютюнник: «Пишу – і плачу, пишу – і радію»

Григорій Шумейко: «На рідній землі, на мистецькому полі…»

Давня і сучасна Україна в кіно Польщі

Дивіться українське... о 4-ій ранку

Дозволяю фарбувати в синій колір,або Сенс життя псевдохворого Зайчика

Доля оберігала українських бандуристів

Драч-сценарист: витоки і становлення

Духовна підтримка українців

Естет і аскет До 80-річчя Валерія Кваса

Єжи Гофман: «Наші зв’язки з Україною не перериваються»

Життя оперети «Мікадо» Артура Салівана

З приводу оскароманії

Замкнена правда

Іван Канівець: цілісне прочитання Української революції

Іван Миколайчук і актуалізація українських етнічних кодів, символів.*

Іван Миколайчук – Емір Кустуріца

Історія України за Єжи Гофманом

Кіно не любить фальші

Кіноаматори. Освоєння українського простору

Кінорежисер і його автопортрет

Критик і дослідник мистецтва

Лариса Руснак і вистава «Персона»

Леонід Осика очима Світлани Князєвої

Лесь Сердюк: (не)виконана місія

Любов Боровська: «Алла Бабенко - один із найглибших інтерпретаторів

Любов чи прагматизм? (Тетяна Магар)

Мазайло став Мазєніним. І що в результаті?

МАЙКЛ СПРІНГЕЙТ: «НАМ ПОТРІБЕН ГОЛОС УКРАЇНИ»

Майстер філігранно виписаних персонажів

Марія Кочур-Форманюк: закон збереження творчої енергії

Микола Мащенко: син сім’ї довженківців

Мистецтво саспенсу. «Їх знали тільки в обличчя»

мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мілош Форман і традиції чеської комедії

Містичний, метафоричний, модерний

Мозаїка теорій кіно

Молитва як порятунок

Музика Дзвонарів продовжує лунати

На олтар болючої пам’яті (екранна галерея Леоніда Анічкіна)

Найвища з насолод

Національні світи кіно 1920-х. До 95-річчя ВУФКУ

Не залишилось жодних слідів

Невідоме про фільм "Тарас Шевченко"(1951)

Нездійснений фільм про Івана Сірка

Неллі Корнієнко: «Паломництво Леся Танюка до Леся Курбаса»

Нове покоління

Один з українських кінознаців

Олександр Муратов: людина зблизька

Олексій Богданович про емоційні стани, метод Данченка і поезію Шекспі

Олесь Санін: «Мені подобається шукати і відкривати нові території…»

Оператор-чарівник. До 125-річчя Данила Демуцького

Перли на дні. Національне як загальнолюдське

Перший український фільм, який мав великий успіх в Америці

Пішов від нас Богдан Ступка.

Плоди вдячної пам’яті

Поезія для спраглих

Польська тема в українському німому кіно

Приємний дух змагання: «Кіно-Ялта» - 2007

Про невідому війну

ПРОДОВЖЕННЯ КУРБАСА. ЛЕСЬ КУРБАС І ЮРІЙ ІЛЛЄНКО

ПРОРИВ ДО ВІЧНОГО

Реформування кіноархіву: чи реальні перспективи?

Розстріляний талант

Роман Балаян. Кіно як свято натхнення

Роман Росляк: «Чим сьогодні цікаві архіви ВУФКУ»

Рух до недосяжного

Світло Наталі Наум житиме у людських душах

Свобода без вибору, або Кілька міркувань з приводу захисту суспільно

Сергій Борденюк: «Творча висота оператора пов'язана з рівнем режисури

Смак свободи

Співуча візуальність. Творчість Ніни Василенко

Спілкування у кінопросторі Польщі

Страждання чужорідного тіла

Та, що несе світло

Так починався тріумф. «Тіні забутих предків» 4 вересня 1964 року

Там, де люблять давньогрецьке мистецтво

Твір, небезпечний для режиму

Твори Лесі Українки як тест на театральну майстерність

Творча зустріч з українськими кінематографістами. Вибране

Територія ідей. Українське кіно в контексті європейського* Частина І

Територія ідей: українське кіно в контексті європейського.

Той, хто просвітив світанок

Учасників конкурсу імені М.Яковченка більшає

Федір Стригун: незмінне в час змін

Фільм і глядач у пошуках взаємності: 2013–2014 роки

Хома Брут, Чартков та інші

Хто він, герой Романа?

Циганська муза

Юрій Іллєнко. Порахунки з імператорами

Юрій Ріпенко: «Проблема – відсутність національного дистриб’ютора»

Як знімали шедевр: фотографії з колекції Бориса Косарєва

Як повчали Майстра

Якого раю ми бажаєм?..

Ялта вшановує Чехова

«Відлига», або Чи можливе кіно без Регіни Марківни?

«Во избежание непредусмотренной камерности...», або Як виправляли і з

«До кіно пішов я з єдиною метою – робити комедійні фільми»

«Є хата, є Десна, але тебе нема…»

«Креденс»: умотивований протест

«Лебедине озеро. Зона» – провісник трагедії Донбасу

«Мене завжди цікавив феномен щирої й чесної людини»

«Наймичка»: фільм рідкісного жанру

«Наш чесний хліб»

«Просто живу!»

«Тіні забутих предків»: культ краси всупереч глобалізації

«Хотіла б я піснею стати…»



Лариса Наумова (Не)можливість довіри

Агресія. «Вона» Пола Верховена

Відтворення і акторська творчість у теорії Віктора Кісіна

Другий з п’яти

Кіноосвіта. Filmoteka Szkolna в Польщі

Мала цеглинка в споруду єднання

На шляху до українського глядача. «Окрадена земля» Юрія Лугового

Наближення «далеких»

Паоло Соррентіно. Свідомий вибір самотності, або Кіно як велика гра

Поезія Василя Стуса. Контрабас. Ритм

Рой Андерссон. Режисер, який колекціонує людей

Священний олень Йоргоса Лантімоса

Складний і заплутаний лабіринт Паоло Соррентіно

Степан Коваль: потреба ділитися

Студентський фестиваль кінотелеоператорів «Око»

Сяйво давно згаслої зірки. «Двоє у всесвіті» Джузеппе Торнаторе

У жанрі антиутопії

У пошуках іскри людяності

Фільм, створений з любов’ю

Ці масштаби, ці радості…

Як падало небо (у викладі BABYLON’13)

«Westworld»: від 1973 до 2016 року

«Острів сліз». Нереалізований сценарій Івана Миколайчука і Еліані Саб



Лілія Бевзюк-Волошина Особливий театральний простір



Любомир Госейко Леонід Могилевський: від ВУФКУ до європейських кіностудій

Як створювався і почав діяти український кіноклуб у Парижі



Людмила Серебреннікова Олесь Янчук: «Все, що я зняв, – це моя життєва позиція, мій вибір»



Олена Крутова Аристократ духу на вогнищі згуртованої брехні

Відлуння любові Валерії Заклунної

Життя як парадоксальна трагікомедія

Зла пристрасть

Лариса Кадочникова: «Дві долі злилися в одну – долю актриси»

Насер Хемір та його трилогія пустелі

Олександр Вампілов на всі часи

Режисура як спрага композиторства

Рідні і чужі

Самобутня ексцентричність як запорука успіху

Сумний оптиміст

«Украдене щастя». Доля – одна на трьох



Размашкіна І. та ін. Кіностудії ім. О. Довженка – 90



Редакція 12 травня в Галереї мистецтв ім. Олени Замостян НаУКМА відзначили 20

120-річчя О. Довженка на кіностудії його імені

Актори театру і кіно 20-х

Анонс книжки «Українські обличчя кіно й театру»

Будьмо реалістами – вимагаймо неможливого!

Бути

Вітання з 20-річчям «Кіно-Театру»

Екранний світ Сергія Параджанова

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст 2014

Зміст 2017

Зміст 2018, № 2

Зміст за 2009 рік

Зміст за 2016 рік

Зміст номерa

Зміст № 1, 2013р.

Зміст № 5, 2012

Зміст №1, 2016

Зміст №1, 2017

Зміст №1, 2018

Зміст №2, 2013р.

Зміст №2, 2015

Зміст №2, 2017

Зміст №3, 2016

Зміст №3, 2017

Зміст №3, 2018

Зміст №4, 2013р.

Зміст №4, 2015

Зміст №4, 2016

Зміст №4, 2017

Зміст №4, 2018

Зміст №5, 2013

Зміст №5, 2015

Зміст №5, 2016

Зміст №5, 2017

Зміст №5, 2018

Зміст №6, 2013

Зміст №6, 2015

Зміст №6, 2016

Зміст №6, 2017

Интеллигенция выступила против войны

Івану Миколайчуку до 70-річчя

Кінорежисер світової слави

Книги

Крилаті думки - крилаті вислови

Лист меру Києва Віталію Кличку і відповідь на нього

Лист Міністру культури і відповідь Міністерства

Мистеціька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька Хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька Хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

мистецька хроніка

мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Ніхто тоді не знав, чим це закінчиться…

Олексій Серебряков: «Не бачу сьогодні бажання нести відповідальність…

Події

Польська інтелігенція закликає уряди і жителів ЄС зупинити путінський

Презентація кінопроекту «Солодка Даруся»

Про Валерія Башкатова

Синдром Юди

Український погляд на кіно Польщі

Участь Центру кінематографічних студій у Днях науки в НаУКМА

Шлагбаум піднімається…



Роберт Друдзінський Коханці й історія



Світлана Максименко Регіональна політика нацистів стосовно діячів театру в Галичині (1941

Чому заходить сонце?



Юлій Швець "Гамлет 2/2"

Акт екзистенції, або Втрата мети

Ангели за хмарами

Будинок з «химерами»

Величність вибору чи нікчемність уподобань

Випробування почуттів на схилі життя:hominem te memento

Візуалісти й концептуалісти

Віталій Лінецький хотів, щоб більше всміхалися

Геометрія толерантності у «Квадраті» Рубена Естлунда

Два дзеркала для епохи. Огляд харківських вистав

Дуель заблуканих

Заповіт вічно молодої

Інстинкт самозбереження, або Поступ ніжності в південному місті

Кен Лоуч: «чарівний світ ординарності»

Мавка проявила характер

Наш будинок існує в нашій пам’яті

Огляд харківських вистав

Одеська ілюзія, або Кіно на Привозі

Одеський міжнародний кінофестиваль 2017: пагорби і сплески

Одеський МКФ як дзеркало війни

Одеський МКФ: "реальність" "у тумані"

Патріотизм і лібералізм у фільмі «Кіборги»: перспективи консенсусу

Персонаж у пошуках автора

Під сонцем

Політ дозволено. Романові Балаяну – 75

Пригоди красунь і бабусь у дискурсі новітнього українського кіно

Про стан сучасного українського кіно

Про що ми кажемо, коли кажемо про кіно, або Красиві й самотні

Продавці дощу

Розум і стихія Українського Відродження

Свобода й навкруги: межі одеського ландшафту

Солдат імперії: страдник чи герой?

Театр після театру. Харківський сезон у термінах революції

Тематичний план Держкіно: кволий чи нещадний?

Три пуди любові за відсутності щастя

Тьєррі Фремо: треба поважати кіно

Україна в північноамериканському кіно

Харківська мрія

Харківська мрія

Хлопчик з рушницею, або Втілення Духу

Хто ви, містере Блум?

Циганська муза

Чого чекати від українського кіно: лінія розлому

Як нам розбудувати Париж

«Війна» чи «місія»? Відповідь європейців

«Культурна політика»

«Мельпомена Таврії»-2017

«Мельпомена Таврії»: те, що поруч

«Не наше» кіно. Чи заслуговує Україна власної культури?

«Сімейне кіно», або Як облаштувати Шотландію?




 
Гарячі новини на Facebook

 
 
 
 
  Опитування

Шановний читачу!
Ми проводимо невелике опитування, що має на меті визначити преференції наших читачів. Ваші відповіді допоможуть нам зробити журнал “Кіно-Театр” ще цікавішим для Вас.

  Рубрики
Актуально | Діалог | Згадаймо | Зміст | Історія | Класика | Мистецька хроніка | На екранах | На сценах | Обличчя | Фестивалі |
  Навігація
Домашня | Останній номер | Автори | Архів | Кіноклуб | Про нас | Передплата | Пошук | Пошта |
  Copyright
© 2006 KTM
Всі права застережено. Використання матеріалів КТМ дозволяється за умови посилання на КТМ. Передрук, копіювання інформації в будь-якому вигляді суворо заборонено.
  Інфо
© 2006 KTM
Програмування сайту
Фролова Аліна
Системний супровід
Кислоокий В.М.