Домашня сторінка
Діалог | Зміст | Історія | Мистецька хроніка | На екранах | На сценах | Нові книги | Обличчя | Професія: режисер | Фестивалі |

  Навігація

Останній
номер

Архів

Автори

Кіноклуб

Про нас

Пошта

Пошук

 
 
 
Розсилка
Зміст номера про авторів

Наші Автори:

Анастасія Пащенко "Гайдамака": "театр історії" в українському короткометражному філ

"Голий острів" К.Сіндо і "Камінний хрест" Л.Осики

"Земля" через фотооб'єктив

"Імперський" образ України в українському поетичному кіно

"Мужицький ангел": різдвяна історія

"Таємна свобода" або Застілля кіношістдесятників

"Українська революція": реконструкція історії

Актуальність екологічних проблем у фільмах Леоніда Осики

Алім – кримськотатарський бунтар

Анатоль Петрицький - сценограф

Анімаційні світи Давида Черкаського

Бої Української Галицької Армії

В очікуванні на Спасителя

Віктор Івченко як виразник настроїв "відлиги" і "застою"

Ганна Яровенко: «Мій фільм – це зброя»

Георгій Тасін: боєць кінематографічного призову

Гіркі жнива

Далеке-недавнє: кіноспомин про Першу українську революцію

Експедиція по Аралу

Життя під звуки труби

Завойовник- «визволитель»: образ воїна в сучасному російському кіно

Загублені світи Ірини Цілик

Зміна історичної моделі. Документалістика Ігоря Кобрина

Ірина Гурвич: анімація як пошук

Коли дитина має стати "дорослою"

Красна Маланка: світ українського карнавалу

Культуртрегерство чи культурна монополія?

Микита Кожум’яка, що рятує світ

Міфологічний вимір Іллєнкових фільмів

Міфологічні основи образів природи в українському поетичному кіно

Мотиви і образи Кобзаря в кіно

Напередодні. Тарас Шевченко у мистецькому просторі

Незахищеність

Парад «Вільних»

Побутове кіно як відповідь на соціальне замовлення

Присмак штучності в казці про Силу

Про зникле місто, майбутнє і колективне несвідоме

Революція гідності: американський ракурс

Сила духовна і сила збройна

Степан Коваль: «Це все – наша країна…»

Тарас Компаніченко: «Втримати небо наших цінностей…»

Три часи дитинства

Україна, що пройшла крізь вогонь

Українське поетичне кіно в кінокритиці союзних республік

Українське поетичне кіно як зразок національного кінематографа

Український театр ХХ століття

Фільм без кисню

Фільми Івана Кавалерідзе як приклад формування історичної моделі

«Брат мій, ворог мій», або Українець на російському екрані

«Кожна шахта – цитадель»

«Космотворчий» і «есхатологічний» мотиви в укр. поетичному кіно

«Танго зі смертю»:жіночі образи каральної системи в українському кіно

«Тіні забутих предків» у «Мистецькому арсеналі»



Вадим Скуратівський "Надія". Забутий шедевр Андре Мальро

Геоестетичний циферблат Сергія Параджанова

До проблеми національних (авто)портретів кінозасобами

Довкола «Аерограда»

Ейзенштейн як дзеркало російської революції

Екранна есхатологія - присмерки радянського кіно

З нотаток довкола "Генеральної лінії" і "Землі"

Зрозуміти Довженка: українські контексти

Із нотаток до "аграрного проекту" радянського кіно

Із нотаток довкола "Макара Нечая"

Із нотаток назустріч 120-річчю кінематографа

Історичні контексти Довженкового «Щорса»

Комедія в трагедії історії

Міф і кіно

Молодий Мащенко. Перші кроки

На нашій, не своїй землі... Довкола сценарію "Україна в огні"

На незабудь майбутньому "ілленкознавству"

Нотатки довкола кількох нотаток(1)

Олександр Довженко та Андре Мальро:про одну не-зустріч

Подвижник українського кіно. Пам’яті Леоніда Череватенка

Про кубанських козаків і «кубанських козаків»

Репертуарні сигнали національної катастрофи

Фільм «Моряки» і довкола

Формула української історії

Ще один парадокс (про)актора. У режимі гіпотези

«Cпочатку воно було лівим, а потім стало правим…»



Катерина Нікітіна Портрет Валерія Лобановського



Лариса Брюховецька 15 років «Кіно-Театру» в контексті українського кіно*

"Звенигора": оволодіння історичним часом

"Побачити те, рідне, що поруч з нами..."

А нам байдуже - одвічний принцип чиновника

Анімаційний серіал про Україну для дітей

Балканський антирецепт, або Помилка Кустуриці

Безсмертний дух народу: історія створення фільму "Вавилон ХХ"

Біг як метафора

Блокбастер 1920-х

Богдан Козак, заньківчанин

Будні авіакомпанії й коротке свято кохання

Вистава «Сон» у Київському ТЮГу

Відданий рідній Польщі. Спогад про Анджея Вайду

Відлуння війни на Донбасі

Віктор Гресь: тривання лицарства

Він виконав своє життєве призначення

Віра Фарміга - українка у великому кіно

Вісім років української автономії. До 90-річчя ВУФКУ

Волинське Полісся дочекалося…

В’ячеслав Воронін: «Я починав у кіно з ролі українця Трояна…»

Генерал-хорунжий як сценарист

Героїчне у фільмах Миколи Мащенка 1970-1985 років

Григір Тютюнник: «Пишу – і плачу, пишу – і радію»

Григорій Шумейко: «На рідній землі, на мистецькому полі…»

Давня і сучасна Україна в кіно Польщі

Дивіться українське... о 4-ій ранку

Дозволяю фарбувати в синій колір,або Сенс життя псевдохворого Зайчика

Драч-сценарист: витоки і становлення

Духовна підтримка українців

Естет і аскет До 80-річчя Валерія Кваса

Єжи Гофман: «Наші зв’язки з Україною не перериваються»

Життя оперети «Мікадо» Артура Салівана

З приводу оскароманії

Замкнена правда

Іван Канівець: цілісне прочитання Української революції

Іван Миколайчук і актуалізація українських етнічних кодів, символів.*

Іван Миколайчук – Емір Кустуріца

Історія України за Єжи Гофманом

Кінорежисер і його автопортрет

Лариса Руснак і вистава «Персона»

Леонід Осика очима Світлани Князєвої

Лесь Сердюк: (не)виконана місія

Любов чи прагматизм? (Тетяна Магар)

Мазайло став Мазєніним. І що в результаті?

МАЙКЛ СПРІНГЕЙТ: «НАМ ПОТРІБЕН ГОЛОС УКРАЇНИ»

Марія Кочур-Форманюк: закон збереження творчої енергії

Микола Мащенко: син сім’ї довженківців

Мистецтво саспенсу. «Їх знали тільки в обличчя»

мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мілош Форман і традиції чеської комедії

Мозаїка теорій кіно

Музика Дзвонарів продовжує лунати

На олтар болючої пам’яті (екранна галерея Леоніда Анічкіна)

Найвища з насолод

Національні світи кіно 1920-х. До 95-річчя ВУФКУ

Не залишилось жодних слідів

Невідоме про фільм "Тарас Шевченко"(1951)

Нездійснений фільм про Івана Сірка

Нове покоління

Один з українських кінознаців

Олександр Муратов: людина зблизька

Олексій Богданович про емоційні стани, метод Данченка і поезію Шекспі

Перли на дні. Національне як загальнолюдське

Пішов від нас Богдан Ступка.

Плоди вдячної пам’яті

Поезія для спраглих

Польська тема в українському німому кіно

Приємний дух змагання: «Кіно-Ялта» - 2007

Про невідому війну

ПРОДОВЖЕННЯ КУРБАСА. ЛЕСЬ КУРБАС І ЮРІЙ ІЛЛЄНКО

ПРОРИВ ДО ВІЧНОГО

Реформування кіноархіву: чи реальні перспективи?

Роман Балаян. Кіно як свято натхнення

Рух до недосяжного

Світло Наталі Наум житиме у людських душах

Свобода без вибору, або Кілька міркувань з приводу захисту суспільно

Сергій Борденюк: «Творча висота оператора пов'язана з рівнем режисури

Смак свободи

Співуча візуальність. Творчість Ніни Василенко

Спілкування у кінопросторі Польщі

Страждання чужорідного тіла

Там, де люблять давньогрецьке мистецтво

Твір, небезпечний для режиму

Твори Лесі Українки як тест на театральну майстерність

Творча зустріч з українськими кінематографістами. Вибране

Територія ідей. Українське кіно в контексті європейського* Частина І

Територія ідей: українське кіно в контексті європейського.

Той, хто просвітив світанок

Учасників конкурсу імені М.Яковченка більшає

Фільм і глядач у пошуках взаємності: 2013–2014 роки

Хома Брут, Чартков та інші

Хто він, герой Романа?

Циганська муза

Юрій Іллєнко. Порахунки з імператорами

Як знімали шедевр: фотографії з колекції Бориса Косарєва

Як повчали Майстра

Якого раю ми бажаєм?..

Ялта вшановує Чехова

«Відлига», або Чи можливе кіно без Регіни Марківни?

«Во избежание непредусмотренной камерности...», або Як виправляли і з

«До кіно пішов я з єдиною метою – робити комедійні фільми»

«Є хата, є Десна, але тебе нема…»

«Креденс»: умотивований протест

«Лебедине озеро. Зона» – провісник трагедії Донбасу

«Наймичка»: фільм рідкісного жанру

«Наш чесний хліб»

«Просто живу!»

«Тіні забутих предків»: культ краси всупереч глобалізації



Лариса Наумова Агресія. «Вона» Пола Верховена

Кіноосвіта. Filmoteka Szkolna в Польщі

Мала цеглинка в споруду єднання

На шляху до українського глядача. «Окрадена земля» Юрія Лугового

Поезія Василя Стуса. Контрабас. Ритм

Рой Андерссон. Режисер, який колекціонує людей

Складний і заплутаний лабіринт Паоло Соррентіно

У жанрі антиутопії

Ці масштаби, ці радості…

«Westworld»: від 1973 до 2016 року



Оксана Кришталева Олександр Ігнатуша? Ви його напевно знаєте!



Олег Зозуля «All You Need Is Love…»



Олександра Орлова Поетично про авангард, або Погляд Балаяна на творчість Петрицького



Олена Крутова Відлуння любові Валерії Заклунної

Зла пристрасть

Олександр Вампілов на всі часи

Режисура як спрага композиторства

Сумний оптиміст



Олена Новикова Ганна Стен і фестиваль німого кіно в Італії

Знайдено дві стрічки українського виробництва початку 1930-х

Нагороди роздає Берлінале

Політична гострота і гламурний блиск

Похмурі барви життя у фільмах Східної Європи

СВІТ «БЕРЛІНАЛЕ»

Україна і світ на 67-му «Берлінале»



Редакція 12 травня в Галереї мистецтв ім. Олени Замостян НаУКМА відзначили 20

120-річчя О. Довженка на кіностудії його імені

Актори театру і кіно 20-х

Анонс книжки «Українські обличчя кіно й театру»

Будьмо реалістами – вимагаймо неможливого!

Бути

Вітання з 20-річчям «Кіно-Театру»

Екранний світ Сергія Параджанова

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст 2014

Зміст за 2009 рік

Зміст за 2016 рік

Зміст номерa

Зміст № 1, 2013р.

Зміст № 5, 2012

Зміст №1, 2016

Зміст №1, 2017

Зміст №2, 2013р.

Зміст №2, 2015

Зміст №2, 2017

Зміст №3, 2016

Зміст №3, 2017

Зміст №4, 2013р.

Зміст №4, 2015

Зміст №4, 2016

Зміст №5, 2013

Зміст №5, 2015

Зміст №5, 2016

Зміст №6, 2013

Зміст №6, 2015

Зміст №6, 2016

Интеллигенция выступила против войны

Івану Миколайчуку до 70-річчя

Кінорежисер світової слави

Книги

Крилаті думки - крилаті вислови

Лист меру Києва Віталію Кличку і відповідь на нього

Мистеціька хроніка

Мистецька Хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька Хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Ніхто тоді не знав, чим це закінчиться…

Олексій Серебряков: «Не бачу сьогодні бажання нести відповідальність…

Події

Польська інтелігенція закликає уряди і жителів ЄС зупинити путінський

Презентація кінопроекту «Солодка Даруся»

Про Валерія Башкатова

Синдром Юди

Український погляд на кіно Польщі

Участь Центру кінематографічних студій у Днях науки в НаУКМА

Шлагбаум піднімається…



Світлана Дзюба "Співуча, як мій народ..."

Андрій Романій: «Де нині актори театрів Донбасу?»

Галина Джикаєва: «У моїх планах – повернення до Криму»

Лейф Ульссон: «Ми повинні бути щасливими, тому що ми люди»

Неда Неждана: «Переклади п’єс – це "драматургічна" асоціація України

Незалежний московський театр повертає звичне

Непросвітлена порожнеча

Олександр Кобзар: «Негативні герої мені цікавіші»

Стрічки пам’яті. Литовський метр нагадує про старість

Чеський шлях до свободи: кінодокументи

Що виробляє Київський експериментально-механічний завод?

«Європейський експрес»: українська мозаїка



Тетяна Дениско Білле Ауґуст, продовжувач традицій скандинавського кіно

Випадкова невипадкова зустріч

Людяне кіно Мануеля де Олівейри

Отар Іоселіані: філософ, зачарований плином життя

Подолати час: рецепт від Олександра Дзекуна

Сумна логіка

«Гамер»: вибір на користь життя?



Устина Вовк Не Фауст і не Мефістофель

Украдене щастя... Яке воно?

«А Спаситель стоїть з хлібом…»

«Спогад про Саломею»



Юлія Журавель Філософські мотиви «Соляріса» Андрія Тарковського



Юлія Костюк Історія життя незвичайної жінки

Сонячний пил: вибрані кіносценарії та синопсиси

«Мій друг Борис Нємцов»

«Річард ІІІ» – кривавий шлях до влади



Ярина Чорногуз Симулякрові світи серед технологій майбутнього в серіалі «Чорне дзерк




 
Гарячі новини на Facebook

 
 
 
 
  Опитування

Шановний читачу!
Ми проводимо невелике опитування, що має на меті визначити преференції наших читачів. Ваші відповіді допоможуть нам зробити журнал “Кіно-Театр” ще цікавішим для Вас.

  Рубрики
Діалог | Зміст | Історія | Мистецька хроніка | На екранах | На сценах | Нові книги | Обличчя | Професія: режисер | Фестивалі |
  Навігація
Домашня | Останній номер | Автори | Архів | Кіноклуб | Про нас | Передплата | Пошук | Пошта |
  Copyright
© 2006 KTM
Всі права застережено. Використання матеріалів КТМ дозволяється за умови посилання на КТМ. Передрук, копіювання інформації в будь-якому вигляді суворо заборонено.
  Інфо
© 2006 KTM
Програмування сайту
Фролова Аліна
Системний супровід
Кислоокий В.М.