Домашня сторінка
Актуально | Згадаймо | Зміст | Історія | Мистецька хроніка | Молоде кіно | На екранах | На сценах | Обличчя | Фестивалі | Ювілей фільму |

  Навігація

Останній
номер

Архів

Автори

Кіноклуб

Про нас

Пошта

Пошук

 
 
 
Розсилка
Зміст номера про авторів

Наші Автори:

Анастасія Груба Є на кого сподіватися

Кіно про найдавнішу культуру

Філіп Сотниченко: «Кіно всюди – у кожній квартирі, у кожній кімнаті»



Анастасія Пащенко "Гайдамака": "театр історії" в українському короткометражному філ

"Голий острів" К.Сіндо і "Камінний хрест" Л.Осики

"Земля" через фотооб'єктив

"Імперський" образ України в українському поетичному кіно

"Мужицький ангел": різдвяна історія

"Таємна свобода" або Застілля кіношістдесятників

"Українська революція": реконструкція історії

Актуальність екологічних проблем у фільмах Леоніда Осики

Алім – кримськотатарський бунтар

Анатоль Петрицький - сценограф

Анімаційні світи Давида Черкаського

Бої Української Галицької Армії

В очікуванні на Спасителя

Віктор Івченко як виразник настроїв "відлиги" і "застою"

Ганна Яровенко: «Мій фільм – це зброя»

Георгій Тасін: боєць кінематографічного призову

Далеке-недавнє: кіноспомин про Першу українську революцію

Експедиція по Аралу

Життя під звуки труби

Завойовник- «визволитель»: образ воїна в сучасному російському кіно

Загублені світи Ірини Цілик

Зміна історичної моделі. Документалістика Ігоря Кобрина

Ірина Гурвич: анімація як пошук

Коли дитина має стати "дорослою"

Красна Маланка: світ українського карнавалу

Культуртрегерство чи культурна монополія?

Микита Кожум’яка, що рятує світ

Міфологічний вимір Іллєнкових фільмів

Міфологічні основи образів природи в українському поетичному кіно

Мотиви і образи Кобзаря в кіно

Напередодні. Тарас Шевченко у мистецькому просторі

Незахищеність

Парад «Вільних»

Побутове кіно як відповідь на соціальне замовлення

Присмак штучності в казці про Силу

Про зникле місто, майбутнє і колективне несвідоме

Революція гідності: американський ракурс

Сила духовна і сила збройна

Степан Коваль: «Це все – наша країна…»

Тарас Компаніченко: «Втримати небо наших цінностей…»

Три часи дитинства

Україна, що пройшла крізь вогонь

Українське поетичне кіно в кінокритиці союзних республік

Українське поетичне кіно як зразок національного кінематографа

Український театр ХХ століття

Фільм без кисню

Фільми Івана Кавалерідзе як приклад формування історичної моделі

«Брат мій, ворог мій», або Українець на російському екрані

«Кожна шахта – цитадель»

«Космотворчий» і «есхатологічний» мотиви в укр. поетичному кіно

«Танго зі смертю»:жіночі образи каральної системи в українському кіно

«Тіні забутих предків» у «Мистецькому арсеналі»



Валентина Галацька Поетична метафора Івана Драча: сценічний вияв

Табу на нелюбов



Галина Павленко На зламі



Лариса Брюховецька 15 років «Кіно-Театру» в контексті українського кіно*

"Звенигора": оволодіння історичним часом

"Побачити те, рідне, що поруч з нами..."

А нам байдуже - одвічний принцип чиновника

Анімаційний серіал про Україну для дітей

Балканський антирецепт, або Помилка Кустуриці

Безсмертний дух народу: історія створення фільму "Вавилон ХХ"

Біг як метафора

Блокбастер 1920-х

Богдан Козак, заньківчанин

Будні авіакомпанії й коротке свято кохання

Вистава «Сон» у Київському ТЮГу

Відданий рідній Польщі. Спогад про Анджея Вайду

Відлуння війни на Донбасі

Віктор Гресь: тривання лицарства

Він виконав своє життєве призначення

Віра Фарміга - українка у великому кіно

Вісім років української автономії. До 90-річчя ВУФКУ

Волинське Полісся дочекалося…

В’ячеслав Воронін: «Я починав у кіно з ролі українця Трояна…»

Генерал-хорунжий як сценарист

Героїчне у фільмах Миколи Мащенка 1970-1985 років

Григір Тютюнник: «Пишу – і плачу, пишу – і радію»

Григорій Шумейко: «На рідній землі, на мистецькому полі…»

Давня і сучасна Україна в кіно Польщі

Дивіться українське... о 4-ій ранку

Дозволяю фарбувати в синій колір,або Сенс життя псевдохворого Зайчика

Драч-сценарист: витоки і становлення

Духовна підтримка українців

Естет і аскет До 80-річчя Валерія Кваса

Єжи Гофман: «Наші зв’язки з Україною не перериваються»

Життя оперети «Мікадо» Артура Салівана

З приводу оскароманії

Замкнена правда

Іван Миколайчук і актуалізація українських етнічних кодів, символів.*

Іван Миколайчук – Емір Кустуріца

Історія України за Єжи Гофманом

Кінорежисер і його автопортрет

Лариса Руснак і вистава «Персона»

Леонід Осика очима Світлани Князєвої

Лесь Сердюк: (не)виконана місія

Любов чи прагматизм? (Тетяна Магар)

Мазайло став Мазєніним. І що в результаті?

МАЙКЛ СПРІНГЕЙТ: «НАМ ПОТРІБЕН ГОЛОС УКРАЇНИ»

Марія Кочур-Форманюк: закон збереження творчої енергії

Микола Мащенко: син сім’ї довженківців

Мистецтво саспенсу. «Їх знали тільки в обличчя»

Мистецька хроніка

мистецька хроніка

Мілош Форман і традиції чеської комедії

Мозаїка теорій кіно

Музика Дзвонарів продовжує лунати

На олтар болючої пам’яті (екранна галерея Леоніда Анічкіна)

Найвища з насолод

Не залишилось жодних слідів

Невідоме про фільм "Тарас Шевченко"(1951)

Нездійснений фільм про Івана Сірка

Нове покоління

Один з українських кінознаців

Олександр Муратов: людина зблизька

Олексій Богданович про емоційні стани, метод Данченка і поезію Шекспі

Перли на дні. Національне як загальнолюдське

Пішов від нас Богдан Ступка.

Плоди вдячної пам’яті

Поезія для спраглих

Польська тема в українському німому кіно

Приємний дух змагання: «Кіно-Ялта» - 2007

Про невідому війну

ПРОДОВЖЕННЯ КУРБАСА. ЛЕСЬ КУРБАС І ЮРІЙ ІЛЛЄНКО

ПРОРИВ ДО ВІЧНОГО

Реформування кіноархіву: чи реальні перспективи?

Роман Балаян. Кіно як свято натхнення

Рух до недосяжного

Світло Наталі Наум житиме у людських душах

Свобода без вибору, або Кілька міркувань з приводу захисту суспільно

Сергій Борденюк: «Творча висота оператора пов'язана з рівнем режисури

Смак свободи

Співуча візуальність. Творчість Ніни Василенко

Спілкування у кінопросторі Польщі

Страждання чужорідного тіла

Там, де люблять давньогрецьке мистецтво

Твір, небезпечний для режиму

Твори Лесі Українки як тест на театральну майстерність

Творча зустріч з українськими кінематографістами. Вибране

Територія ідей. Українське кіно в контексті європейського* Частина І

Територія ідей: українське кіно в контексті європейського.

Той, хто просвітив світанок

Учасників конкурсу імені М.Яковченка більшає

Фільм і глядач у пошуках взаємності: 2013–2014 роки

Хома Брут, Чартков та інші

Хто він, герой Романа?

Циганська муза

Юрій Іллєнко. Порахунки з імператорами

Як знімали шедевр: фотографії з колекції Бориса Косарєва

Як повчали Майстра

Якого раю ми бажаєм?..

Ялта вшановує Чехова

«Відлига», або Чи можливе кіно без Регіни Марківни?

«Во избежание непредусмотренной камерности...», або Як виправляли і з

«До кіно пішов я з єдиною метою – робити комедійні фільми»

«Є хата, є Десна, але тебе нема…»

«Креденс»: умотивований протест

«Лебедине озеро. Зона» – провісник трагедії Донбасу

«Наймичка»: фільм рідкісного жанру

«Наш чесний хліб»

«Просто живу!»

«Тіні забутих предків»: культ краси всупереч глобалізації



Лариса Іванишина "Закарбований час"- українською

Амадей, який не дає спокою...

Андрій Александрович-Дочевський – сценограф-універсал

Андрій Тарковський: збирач снів

Водевіль чи не водевіль?

Героїв його фільмів знали в обличчя

Глибокий колодязю, золоті ключі...

Дійсність у тісному форматі

Доля академіка Дмитра Наливайка

Жінки Емми Томпсон

Знову кохання фатальної жінки

Іван Миколайчук - маг любові

Інтенсивна хореографія

Йосип Найдук і його заповідь

Комедія чи інтермедії-анекдоти?

Концентрація художнього образу

Літопис доброї пам’яті

Людина душевної краси

Людмила Натанчук: «Мавку було грати легше…»

Минуле в кіно Центральної і Східної Європи

Музика в кінематографі України

Насолода спогадів

Перша любов

Покликання

Пригоди песика

Приручена видовищність

Спілкування з Миколою Вінграновським

Тарас Шевченко: імператив України

Трагедія Гоголя

Три сестри: безвихідь

У Вроцлаві досліджують кіно Східної Європи

У мирний час полягли за Україну

Український кіноекран-2017: що запам’яталось?

Фієста і фортуна

Фільм Ольги Самолевської: біль за людину

Фільм-опера "Наймичка" зворушує, як і 50 років тому

Хворобливі жіночі фантазії

Хто вони, «непрощені»?

Цінність зафіксованого, або Коли фотографія стає фільмом

Якби винайшли еліксир доброти, його назвали б "А. Хостікоєв"

«Сильніше, ніж зброя»

«У СИНЬОМУ НЕБІ Я ВИСІЯВ ЛІС»

«Український аргумент»

«Уперше зустрів актрису, не хвору на зіркову хворобою»



Лариса Наумова Агресія. «Вона» Пола Верховена

Кіноосвіта. Filmoteka Szkolna в Польщі

На шляху до українського глядача. «Окрадена земля» Юрія Лугового

Поезія Василя Стуса. Контрабас. Ритм

Рой Андерссон. Режисер, який колекціонує людей

Складний і заплутаний лабіринт Паоло Соррентіно

У жанрі антиутопії

Ці масштаби, ці радості…



Олена Артамонова Київські театри очима Костянтина Паустовського



Ольга Скоморощенко SEMINCI-53 тримає свій рівень

SEMINCI-55: не поступилися рівнем

SEMINCI-56: бенкет кіно

SEMINCI-57:здатність виживати за економічної кризи

SEMINCI-58: рух уперед

SEMINCI-59: незмінна тенденція до зростання

SEMINCI-60: Розквіт і злет

SEMINCI-61: нові горизонти

Малага – 2009:новий виток фестивалю іспанського кіно

Малага-11 називає переможців

Малага-2011: коли зацвітає жасмин

Малага-2014: сімнадцята весна іспанського кіно

Найважливіший авторський фестиваль Європи (SEMINCI-54)

Найкраще в іспанському кіно

Сан-Себастьян- 57: протистояння кризі

Сан-Себастьян-60: гламур у час кризи



Редакція 12 травня в Галереї мистецтв ім. Олени Замостян НаУКМА відзначили 20

120-річчя О. Довженка на кіностудії його імені

Актори театру і кіно 20-х

Анонс книжки «Українські обличчя кіно й театру»

Будьмо реалістами – вимагаймо неможливого!

Бути

Вітання з 20-річчям «Кіно-Театру»

Екранний світ Сергія Параджанова

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст 2014

Зміст за 2009 рік

Зміст за 2016 рік

Зміст номерa

Зміст № 1, 2013р.

Зміст № 5, 2012

Зміст №1, 2016

Зміст №1, 2017

Зміст №2, 2013р.

Зміст №2, 2015

Зміст №2, 2017

Зміст №3, 2016

Зміст №4, 2013р.

Зміст №4, 2015

Зміст №4, 2016

Зміст №5, 2013

Зміст №5, 2015

Зміст №5, 2016

Зміст №6, 2013

Зміст №6, 2015

Зміст №6, 2016

Интеллигенция выступила против войны

Івану Миколайчуку до 70-річчя

Кінорежисер світової слави

Книги

Крилаті думки - крилаті вислови

Лист меру Києва Віталію Кличку і відповідь на нього

Мистеціька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька Хроніка

мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька Хроніка

Ніхто тоді не знав, чим це закінчиться…

Олексій Серебряков: «Не бачу сьогодні бажання нести відповідальність…

Події

Польська інтелігенція закликає уряди і жителів ЄС зупинити путінський

Презентація кінопроекту «Солодка Даруся»

Про Валерія Башкатова

Синдром Юди

Український погляд на кіно Польщі

Участь Центру кінематографічних студій у Днях науки в НаУКМА

Шлагбаум піднімається…



Устина Вовк Не Фауст і не Мефістофель

«А Спаситель стоїть з хлібом…»



Филип Кемп «Андрій Рубльов»



Юлій Швець "Гамлет 2/2"

Величність вибору чи нікчемність уподобань

Випробування почуттів на схилі життя:hominem te memento

Візуалісти й концептуалісти

Віталій Лінецький хотів, щоб більше всміхалися

Два дзеркала для епохи. Огляд харківських вистав

Дуель заблуканих

Заповіт вічно молодої

Інстинкт самозбереження, або Поступ ніжності в південному місті

Наш будинок існує в нашій пам’яті

Огляд харківських вистав

Одеська ілюзія, або Кіно на Привозі

Одеський МКФ як дзеркало війни

Одеський МКФ: "реальність" "у тумані"

Під сонцем

Політ дозволено. Романові Балаяну – 75

Пригоди красунь і бабусь у дискурсі новітнього українського кіно

Про стан сучасного українського кіно

Про що ми кажемо, коли кажемо про кіно, або Красиві й самотні

Продавці дощу

Розум і стихія Українського Відродження

Свобода й навкруги: межі одеського ландшафту

Солдат імперії: страдник чи герой?

Театр після театру. Харківський сезон у термінах революції

Тематичний план Держкіно: кволий чи нещадний?

Три пуди любові за відсутності щастя

Тьєррі Фремо: треба поважати кіно

Україна в північноамериканському кіно

Харківська мрія

Харківська мрія

Хто ви, містере Блум?

Циганська муза

Чого чекати від українського кіно: лінія розлому

Як нам розбудувати Париж

«Війна» чи «місія»? Відповідь європейців

«Не наше» кіно. Чи заслуговує Україна власної культури?

«Сімейне кіно», або Як облаштувати Шотландію?



Юлія Костюк «Мій друг Борис Нємцов»

«Річард ІІІ» – кривавий шлях до влади



Юрій Мицик З архівної спадщини Євгена Деслава

Українка – кінозірка Голлівуду

Українські зірки Голлівуду Віра й Таїсса Фарміґи

Українські зірки Голлівуду Еріка Майя Єлиняк (Erika Maya Eleniak)

Українські зірки Голлівуду Лізабет Скотт

Українські зірки Голлівуду Ольга Куриленко

Українські зірки Голлівуду. Кетрін Винник (Катерина Анна Винницька)

Українські зірки Голлівуду. Сестри Наталі і Лана Вуд

Українські кінозірки Голлівуду. Майк Мазуркі (Mike Mazurki)

Українські кінозірки Голлівуду Едвард Дмитрик

Українські кінозірки Голлівуду Волтер Джек Пеленс

Українські кінозірки Голлівуду Іван Годяк (John Hodiak)

Українські кінозірки Голлівуду. Ектор Бабенко

Цікава книга з ложкою дьогтю




 
  Новини

24 січня 2017 року о 18.00 в Малому залі Будинку кіно Вроцлавський університет і Центр кінематографічних студій НаУКМА презентують збірник «Польсько-українське сусідство на кінематографічному екрані» (польською і українською мовою) за редакцією Лариси Брюховецької і Славоміра Бобовського.

 
 
  Опитування

Шановний читачу!
Ми проводимо невелике опитування, що має на меті визначити преференції наших читачів. Ваші відповіді допоможуть нам зробити журнал “Кіно-Театр” ще цікавішим для Вас.

  Рубрики
Актуально | Згадаймо | Зміст | Історія | Мистецька хроніка | Молоде кіно | На екранах | На сценах | Обличчя | Фестивалі | Ювілей фільму |
  Навігація
Домашня | Останній номер | Автори | Архів | Кіноклуб | Про нас | Передплата | Пошук | Пошта |
  Copyright
© 2006 KTM
Всі права застережено. Використання матеріалів КТМ дозволяється за умови посилання на КТМ. Передрук, копіювання інформації в будь-якому вигляді суворо заборонено.
  Інфо
© 2006 KTM
Програмування сайту
Фролова Аліна
Системний супровід
Кислоокий В.М.