Редакція Перейти до переліку статей номеру 2016:#3
Зміст №3, 2016


Актуально

Всеволод Ільїн. Українську кінокласику – в систему освіти!

Ми у світі

Участь Центру кінематографічних студій у Днях науки

в НаУКМА

Сергій Тримбач. Поетичний реалізм у світовому та українському кіно

Юлій Швець. Україна в північноамериканському кіно

Михайло Собуцький. Етика й політика в норвезькому серіалі «Окуповані»

Роксоляна Свято. Україна в зарубіжному документальному кіно 2010-х

Іван Канівець. Визвольні змагання в російському кіно. Режисерські засоби

Сергій Марченко. Аберації медіа як нагальна проблема

Лариса Брюховецька. Давня і сучасна Україна в кіно Польщі

Анастасія Пащенко. Українське поетичне кіно в кінокритиці союзних республік

На екранах

Роксоляна Свято. Чорнобильські травми та конспірологічні теорії

Юлій Швець. «Сімейне кіно», або Як облаштувати Шотландію?

Фестивалі

Олена Новикова. Похмурі барви життя у фільмах Східної Європи

Діалог

Тетяна Іващенко: «Кожну виставу я дивлюсь не як автор, а як глядач»

Обличчя

Юрій Мицик. Українські зірки Голлівуду. Сестри Віра й Таїсса Фарміґи

Професія: режисер

Юлій Швець. Політ дозволено. Романові Балаяну – 75

Лариса Брюховецька. Хто він, герой Романа?

Згадаймо

Фестиваль кіно і пісні

Юрій Гармаш. Тисяча снопів вітру. До 75-річчя Івана Миколайчука

Сергій Лисецький. Як знайшли та як втратили Івана

Ювілей фільму

Лариса Брюховецька. Мистецтво саспенсу. До 50-річчя «Їх знали тільки в обличчя»

Історія

Анастасія Пащенко. Георгій Тасін: боєць кінематографічного призову

Мистецька хроніка

Держава зменшила максимальне фінансування кінопроектів

Вистава британського режисера в Україні

Перекручення Поля Морейри

Маловідома кінохроніка

«Саша Х. Крила на Майдані»

«Кримські історії»

«Крим. Як це було»

Український кінопроект нагородили на «Берлінале»


Корисні статті для Вас:
 
Георгій Тасін: боєць кінематографічного призову2016-05-11
 
Поетичний реалізм у світовому та українському кіно2016-05-11
 
Етика й політика в норвезькому серіалі «Окуповані»2016-05-11
 

 

 

Перейти до переліку статей номеру 2016:#3

                        © copyright 2017