Редакція Перейти до переліку статей номеру 2018:#3
Зміст №3, 2018


Актуально

Іван Дзюба. «Правда», з якою виходимо на люди

На екранах

Марія Литвин. Ін’єкція геніальних 1920-х

Сергій Марченко. «Будинок “Слово”»: зміна ставлення держави до документального кіно

Анна Крисальна. Тоталітарна комедія, або Сто сім хвилин із життя влади

Юрій Шаповал. «Повеселей, ребятки!»

Анастасія Пащенко. Василь Сліпак: історія як міф

Тетяна Дениско. Політичний геній за темних часів

Неллі Корнієнко. «Час недитячий».

Сергій Тримбач, Галина Дацюк, Станіслав Чернілевський. Цей фільм треба послати до Мінська

Лариса Наумова. Як падало небо (у викладі BABYLON’13)

Лариса Наумова. (Не)можливість довіри

Молоде кіно

Оксана Радько. Негерої в героїчний час

Олексій Кучанський. «Особисте – завжди політичне» як лозунг молодого українського кіно

Фестивалі

Олена Новікова. Від «Молитви» до «Утойї» («Берлінале»-68)

Обличчя

Олександр Піскунов: «Уперше – і відразу труна й голий»

Олена Крутова. Життя як парадоксальна трагікомедія

Лариса Кадочникова: «Дві долі злилися в одну – долю актриси»

Діалог

Неллі Корнієнко: «Паломництво Леся Танюка до Леся Курбаса»

Фотогалерея

Кіноролі Борислава Брондукова

Професія: режисер

Лариса Наумова. Паоло Сорретіно. Свідомий вибір самотності, або Кіно як велика гра

Історія

Вадим Скуратівський. Ейзенштейн у Голлівуді

Ювілей фільму

Анастасія Пащенко. «З’явився блискучий режисер з національно вираженою ознакою»

Згадаймо

Олег Комаров. Пам’ять про актора житиме (Анатолій Решетников)

Євгенія Махтіна. Дві пристрасті Віталія Борщова

Нові книги

Марія Литвин. Життя і смерть у документах

Мистецька хроніка

«Кіборги» в зарубіжному прокаті

Фільм про Ґарета Джонса

Шевченківська премія в номінації «Кіномистецтво»

«Слово» мандрує світом

Кіноревізія Донбасу

Премію імені Леся Курбаса отримав Андрій Бакіров


Корисні статті для Вас:
 
Лариса Кадочникова: «Дві долі злилися в одну – долю актриси»2018-02-11
 
Неллі Корнієнко: «Паломництво Леся Танюка до Леся Курбаса»2018-05-11
 
Негерої в героїчний час2018-05-11
 

 

 

Перейти до переліку статей номеру 2018:#3

                        © copyright 2018