Лілія Бондарчу Перейти до переліку статей номеру 2007:#1
«Кіноринок Молодість». Український акцен


ІІ Київський Міжнародний «Кіноринок Молодість», що працював у рамках 36 Міжнародного кінофестивалю «Молодість» упродовж чотирьох днів (25-28 жовтня 2006 року) акцентував увагу прокатників та дистриб’юторів передусім на українському кінематографічному продуктові.

Допрем’єрні покази фільмів «Блудний син, блудна мати» (компанія «Техномедія», режисер Олексій Столяров), «Ім’я» (благодійний проект «Меценат», режисер Алла Яковлева), «Діви ночі» за мотивами відомого роману Юрія Винничука (Українська Медійна Група та телеканал «1+1», режисер Олег Фіалко), «З днем народження, королево» (компанія «Астра-СІ», режисер Тетяна Магар), «Запороги» («Укртелефільм» та компанія «Злагода», режисери Володимир Онищенко та Олег Бійма) показали, що фільми сучасних кінематографістів глядач (у даному випадку журналісти й кінознавці) вивчає з неабиякою цікавістю й готовий їх переглядати на широкому екрані.

Показ же картини «ORANG LOVE» (компанія «CineCity Production», режисер Алан Бадоєв) допрем’єрним назвати можна за багатьох умов. Певну популярність у середовищі кіноманів фільм вже встиг здобути, тому зараховувати його до категорії «нові роботи», мабуть, запізно.

Прес-брифінг для ЗМІ з питання скасування постанови Кабінету Міністрів про дублювання фільмів українською мовою довів, що ставлення представників кіногалузі до питань «україно-російського» звуку не є настільки толерантним, як ставлення представників ЗМІ.

Кроком уперед на шляху популяризації українського кіно стало позитивне ставлення держави до «Українського Кіножурналу». Презентація програми «Український Кіножурнал» від арт-директора фестивалю «Відкрита ніч» Михайла Іллєнка стала важливим акцентом «Кіноринку Молодість», адже з 2007-го в кінотеатрах перед показом повнометражних фільмів будуть демонструватися короткометражні стрічки українських авторів.


Корисні статті для Вас:
 

 

 

Перейти до переліку статей номеру 2007:#1

                        © copyright 2019