Домашня сторінка
Актуально | Діалог | Історія | Кінокласика | Ми у світі | Мистецька хроніка | На екранах | На сценах | Нові книги | Обличчя | Фестивалі |

  Навігація

Останній
номер

Архів

Автори

Кіноклуб

Про нас

Пошта

Пошук

 
 
 
Розсилка
Зміст номера 2005:#2
              Сторiнки: 1 2 3 4
навігація по сторінках

  Актуально:

1. Революційне звільнення від окупаційного режиму?
Михайло Іллєнко
В Україні сьогодні (як і в будь-якій іншій країні) структурований інформаційний простір, левова частина якого — екранні засоби впливу на суспільство. Ця інфраструктура зазнала тотальної фальсифікації. Особливості закладено в інфраструктуру недосконалістю законодавства, а іноді і навмисною багатовекторністю закону, що провокує ручне управління інформаційним простором. Сфальсифікована конфігурація виглядає непохитною, але не є довічною. Її можуть змінювати правові та економічні чинники — що й спостерігається в інших державах, поки що не в Україні. Хоча саме в Україні відбулася Помаранчева революція, яка є дитиною національної підокупаційної материнської культури.

 

2. Визнати масштаб фальсифікацій.
Юрій Іллєнко
Фальсифікація українського кіно почалася в той день, коли через прохідну на кіностудію імені Олександра Довженка не пропустили Олександра Петровича Довженка...

 

3. Наймасовіше з мистецтв
Лариса Брюховецька
Готуючи цей номер «Кіно-Театру» і залучаючи до важливої розмови кінематографістів, хотілося нагадати: разом нас багато — і нас не подолати!

 
  Діалог:

4. «Окупація. Містерії» дебют «Молодості»
режисер Андрій Кудиненко
Найяскравішим дебютом у конкурсі останнього фестивалю «Молодість» був білоруський фільм «Окупація. Містерії» (режисер Андрій Кудиненко, автор сценарію Олександр Качан).

 

5. Білоруське кіно в підпіллі («Окупація. Містерії»)
Ольга Брюховецька
«Окупація. Містерії» є першим білоруським незалежним повнометражним ігровим фільмом. Він – на сакральну для білоруського уявного тему партизан і окупації під час Другої світової війни, але трактує її абсолютно неконвенційно.

 
  Історія:

6. Речей таємна суть
Валерій Гайдабура
20 січня 2005 року виповнилося 120 літ з дня народження української артистки Марії Малиш-Федорець

 
  Кінокласика:

7. Між правдою та красою
Роман Бучко
Згорьовані смертями дванадцятьох дітей батьки всю свою любов і віру вклали в останнього сина, зачарованого красою великої ріки, з її краєвидами, легендами і побутом хліборобів, працьовитих і самодостатніх. За п'ятдесят кілометрів від Сосниці, коли Сашкові було 12 літ, Федір Вовк викопав Мізенську оселю мисливців за оленями, котрі проживали тут понад 20 тисяч літ і залишили орнаментований мезидром браслет із кістки мамонта. Як і давнього майстра візерунку, хлопця вразили краса цього краю і прагнення залишити по собі образ свого покоління, але народився він у час, трагічно напророчений поетом, коли «злії люди приспали і в огні окрадену збудили» цю землю і вкотре принесли гетакомби жертв на вівтар утопії, назвавши її розмашистим словом «революція», бо віджила імперія не спроможна була розв'язати відцентрові суперечності еволюційним шляхом.

 

next page >>
 
Гарячі новини на Facebook

 
 
 
 
  Опитування

Шановний читачу!
Ми проводимо невелике опитування, що має на меті визначити преференції наших читачів. Ваші відповіді допоможуть нам зробити журнал “Кіно-Театр” ще цікавішим для Вас.

  Рубрики
Актуально | Діалог | Історія | Кінокласика | Ми у світі | Мистецька хроніка | На екранах | На сценах | Нові книги | Обличчя | Фестивалі |
  Навігація
Домашня | Останній номер | Автори | Архів | Кіноклуб | Про нас | Передплата | Пошук | Пошта |
  Copyright
© 2006 KTM
Всі права застережено. Використання матеріалів КТМ дозволяється за умови посилання на КТМ. Передрук, копіювання інформації в будь-якому вигляді суворо заборонено.
  Інфо
© 2006 KTM
Програмування сайту
Фролова Аліна
Системний супровід
Кислоокий В.М.