Домашня сторінка
актуально | діалог | згадаймо | історія | класика | майстер-клас | мистецька хроніка | на екранах | на сценах | нові книги | обличчя |

  Навігація

Останній
номер

Архів

Автори

Кіноклуб

Про нас

Пошта

Пошук

 
 
 
Розсилка
Зміст номера 2008:#3
              Сторiнки: 1 2 3 4
навігація по сторінках

  актуально:

1. Перспективи неігрового кіно України
Євген Шаботенко
На жаль, сьогоднішню ситуацію в системі кіновиробництва і кінопрокату чимало спеціалістів визначають як майже цілковитий колапс. Особливо це характерно для неігрового кіно – науково-популярного, хронікально-документального, техніко-пропагандистського, навчального...

 

2. «Часи УНР, Гетьманату, Директорії в документальному кіно»
Євген Шаботенко
Центр кінематографічних студій НаУКМА в рамках Днів науки Національного університету «Києво-Могилянська академія» 19 лютого провів наукову конференцію «Часи УНР, Гетьманату, Директорії в документальному кіно».

 

3. Чому заблоковано «Невідому Україну»?
Сергій Марченко
П’ятнадцять років тому, на початку 1993 року, студія «НКУ-Київнаукфільм» розпочала виробництво серіалу «Невідома Україна» й упродовж року його завершила. Це був чи не останній рік, коли технічний та творчий потенціали студії діяли на повну потужність. Над серіалом працювало 68 кінорежисерів, 50 операторів, десятки наукових консультантів, художників, працівників цехів комбінованих зйомок та інших виробничих ліній.

 
  діалог:

4. Єжи Гофман: «Мене цікавило, як було обрано шлях, щоб з українців зроб
Бесіду веде Лариса Брюховецьк
З 12 по 16 лютого кінорежисер Єжи Гофман і продюсер студії «Зодіак» Єжи Михалюк відвідали Київ, де зустрілися з представниками ЗМІ, керівництвом УТ-1 та Міністром культури і туризму В. Вовкуном з приводу прем’єри свого документального фільму «Україна. Становлення нації». 14 лютого Гофман і Михалюк були гостями Будинку кіно, де в рамках проекту «Україна ХХ століття в документальному кіно», що реалізовується Центром кінематографічних студій НаУКМА, показали другу і третю серії фільму «Україна. Становлення нації». Єжи Гофман дав ексклюзивне інтерв’ю нашому журналу.

 

5. Юрій Терещенко: «Коли ти не байдужий»
Бесіду веде Лариса Брюховецьк
Юрій Михайлович Терещенко – режисер документального кіно, один із представників української школи кінодокументалістики середнього покоління. Закінчив режисерське відділення (майстерня Володимира Небери) кінофакультету КДІТМ ім. І.Карпенка-Карого. З 1982 року на Українській студії хронікально-документальних фільмів. Поставив більше 40 фільмів. Серед них – «Реконструкція», «Земля – наша годувальниця» (обидва – 1987), «Протистояння», «Володимир Шевченко: від Кулунди до Чорнобиля», «Українське село. Реальність і перспективи», «Малі Гуляки» (всі чотири – 1988), «Врубай бітлів» (1989), «Мама. Дуже особисте» (1990), «Сім сльозин» (1992, Спеціальний приз МКФ, Угорщина, 1993, диплом журі МКФ, Португалія, 1993). На студії «1+1»: «Важко перші сто років» (1996), «Небилиці про Борислава» (1998), «Богдан Ступка. Львівські хроніки» (1999), «Любов небесна» (2001, Головний приз за к/м фільм ХІІІ відкритого КФ «Росія», Єкатеринбург), «Вічний хрест» (2003). На СТБ: «Роксолани ХХІ століття» (4 серії, 2005), п/м «Маю честь» (2006).

 

6. Олександр Петров: «Дай, Боже, аби була можливість просто знімати фі
Бесіду веде Олена Угрин
Олександр Петров – російський режисер і художник-постановник фільмів: «Моя любов» ( 2006), «Старий і море» (1999), «Русалка» (1997), «Сон смішної людини» (1992), «Корова» (1989). Перший з російських аніматорів отримав премію «Оскар» – за фільм «Старий і море» (за твором Ернеста Хемінгуея) . Три попередніх фільми – «Корова», «Русалка», «Сон смішної людини» – здобули безліч призів на різноманітних фестивалях. Живе і творить у рідному місті Ярославлі, де має власну студію. Олександр Петров працює в незвичайній техніці «оживленого живопису», малює на склі не пензликом, а пальцями. З Олександром Костянтиновичем спілкуємося одразу після його майстер-класу, тож руки мультиплікатора ще вимазані у масляній фарбі.

 

7. Мистецтво любити кіно
Підготувала Ірина Зубавіна
Оксана Мусієнко близько двох десятиліть очолює кафедру кінознавства Інституту екранних мистецтв Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К.Карпенка-Карого. Професор, член-кореспондент Академії мистецтв України, заслужений діяч мистецтв України, кавалер ордена Ольги ІІІ ступеня, президент Асоціації діячів кіноосвіти України, почесний президент кіно-телефестивалю «Кришталеві джерела», автор близько сотні публікацій та книг «У лабіринті ілюзій», «Світло далеких зірок» (у співавторстві), навчального посібника «Нова хвиля у французькому кінематографі: джерела, теоретичний ґрунт, майстри», «Новаторські течії у французькому кінематографі» та ін. Автор сценаріїв навчальних фільмів серії «Хрестоматія з історії українського кіно», численних телепередач, присвячених діячам кіномистецтва, співавтор навчальних програм з історії світового та вітчизняного кіно. Загальний стаж викладацько-педагогічної роботи Оксани Мусієнко добігає півстоліття. Її самостійний науково-творчий маршрут розпочався у час «відлиги» після закінчення з відзнакою філософського відділення історико-філософського факультету Київського університету ім. Т.Г.Шевченка. Про найголовніше у долі, про пережите і про погляд на життя говорить Оксана Мусієнко.

 

next page >>
 
Гарячі новини на Facebook

 
 
 
 
  Опитування

Шановний читачу!
Ми проводимо невелике опитування, що має на меті визначити преференції наших читачів. Ваші відповіді допоможуть нам зробити журнал “Кіно-Театр” ще цікавішим для Вас.

  Рубрики
актуально | діалог | згадаймо | історія | класика | майстер-клас | мистецька хроніка | на екранах | на сценах | нові книги | обличчя |
  Навігація
Домашня | Останній номер | Автори | Архів | Кіноклуб | Про нас | Передплата | Пошук | Пошта |
  Copyright
© 2006 KTM
Всі права застережено. Використання матеріалів КТМ дозволяється за умови посилання на КТМ. Передрук, копіювання інформації в будь-якому вигляді суворо заборонено.
  Інфо
© 2006 KTM
Програмування сайту
Фролова Аліна
Системний супровід
Кислоокий В.М.