Домашня сторінка
Діалог | Зміст | Історія | Мистецька хроніка | На екранах | На сценах | Нові книги | Обличчя | Професія:режисер | Фестивалі |

  Навігація

Останній
номер

Архів

Автори

Кіноклуб

Про нас

Пошта

Пошук

 
 
 
Розсилка
Зміст номера 2013:#2
              Сторiнки: 1 2 3 4
навігація по сторінках

  Діалог:

1. Володимир Петренко:"Наш театр-це театр-дім. Такий, яким він має бути
Розмову веде Р.Свято
Володимир Петренко (н. 18.05.1964) – режисер, засновник театру «Віримо!» Закінчив Харківський інститут культури (спеціальність – «режисер народного театру») та Київський інститут театрального мистецтва ім. І. Карпенка-Карого (спеціальність – «режисура драми»). Лауреат премії ім. Сергія Данченка Спілки театральних діячів України «Режисер року – 2007».

 
  Зміст:

2. Зміст №2, 2013р.
Редакція
На сценах Володимир Панченко. Не забувати вартісне (Микола Куліш) Лариса Брюховецька. Він виконав своє життєве призначення Тетяна Дениско. Подолати час: рецепт від Олександра Дзекуна Роксоляна Свято. Театр, що вірить

 
  Історія:

3. "Звенигора": оволодіння історичним часом
Лариса Брюховецька
Ясно одне, що лише «Звенигорою» наше кіно завоювало собі стале й певне місце в загальному культурному процесі, довело свою здатність творити справжні культурні цінності, зажило поваги, як мистецтво, що вміє мислити і змушує мислити.

 

4. Фільм авангардної доби, або Суб'єктивність історичних образів
Ольга Велимчаниця
Одразу після революції більшовики взяли на озброєння кіно як один з найсильніших засобів пропаганди. Виробництво, розповсюдження та демонстрацію фільмів курував Наркомос. Але у 20-х це кураторство ще не стало диктатом єдиної естетики – соцреалізму.

 

5. "Звенигора": західні відгуки в радянських джерелах
Марія Тетерюк
Незважаючи на відносну закритість радянського кінознавства для впливів іззовні, зумовлену існуванням залізної завіси, роботи західних кінокритиків іноді потрапляли в пресу та профільні наукові збірники.

 

6. Сучасна рецепція "Звенигори"
Роксоляна Свято
Перед тим, як повернутися до теми рецепції «Звенигори» на Заході, коротко згадаю і про авторецепцію фільму. В «Автобіографії» 1939 року О. Довженко назвав «Звенигору» однією з найцікавіших своїх робіт, знятою «одним духом» – «за сто днів».

 
  Мистецька хроніка:

7. Мистецька хроніка
Редакція
Олесь Санін завершив знімати «Поводир, або Квіти мають очі» В основі сюжету «Поводиря» – історична подія 1934 року: всіх кобзарів та лірників (а на той час цей рух був розвиненим) етнографічна комісія Академії наук УРСР запросила на з’їзд до Харкова з нагоди Республіканської олімпіади міста і села.

 

next page >>
 
Гарячі новини на Facebook

 
 
 
 
  Опитування

Шановний читачу!
Ми проводимо невелике опитування, що має на меті визначити преференції наших читачів. Ваші відповіді допоможуть нам зробити журнал “Кіно-Театр” ще цікавішим для Вас.

  Рубрики
Діалог | Зміст | Історія | Мистецька хроніка | На екранах | На сценах | Нові книги | Обличчя | Професія:режисер | Фестивалі |
  Навігація
Домашня | Останній номер | Автори | Архів | Кіноклуб | Про нас | Передплата | Пошук | Пошта |
  Copyright
© 2006 KTM
Всі права застережено. Використання матеріалів КТМ дозволяється за умови посилання на КТМ. Передрук, копіювання інформації в будь-якому вигляді суворо заборонено.
  Інфо
© 2006 KTM
Програмування сайту
Фролова Аліна
Системний супровід
Кислоокий В.М.